ΝΕΑ

    Paladins

    Paladins-Logo-Background-660x330
    Developers:Hi-Rez Studios
    Genre: FPS
    Engine:Unreal Engine 3
    Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Mac OS
    Τιμή:Δωρεάν
    Απο την εταιρεία που έφερε το Tribes:Ascent και το εξίσου δημοφιλές Smite,οπου πήρε την συνταγή των MOBA games και την έφερε στην προοπτική τρίτου προσώπου (3rd Person view ) αντί του κλασσικού Top-Down View που είχαμε συνηθίσει απο τις απαρχές του είδους (Defence Of the Ancients,aka DOTA,ένα Mod του παιχνιδιού Warcraft που έγινε stand alone game και η Valve συνέχισε τον θρύλο με το DOTA 2) μέχρι το πιό δημοφιλές MOBA το γνωστό και μή εξαιρετέο League Of Legends(aka LOL,) Μετά την κυκλοφορία του νέου παιχνιδιού Overwatch απο την Blizzard,πολλοί μπήκαν στην αρένα των Team Based Shooters.Δέν είναι κάτι το καινούργιο στον κόσμο των videogames ο παππούς όλων θεωρείται (απο άποψη επιτυχίας και σταθερότητας στην κορυφή μέχρι πρότινος ) το Team Fortress 2.(To Paladins τιμά το TF2 και αυτό το δείχνει με το Skin του Barik,οπου θυμίζει τον γνωστό Engineer απο το TF2).
    Tι διαφορετικό όμως προσφέρει το Paladins και γιατί να το προτιμήσουμε,εφόσον ψάχνουμε ενα Free to Play βιντεοπαιχνίδι team-based shooter και το Team Fortress 2 είναι εκεί έξω εδώ και χρόνια?
    Το design είναι πιο ευχάριστο στο μάτι απο τα χρώματα μέχρι τους χαρακτήρες,ξεφέυγει απο τον “ρεαλισμό¨των χαρακτηρών που είχαμε συνηθίσει.
    Δίνει έμφαση στην συνεργασία,σε ένα απλό παιχνίδι,οπου συνοδεύει μια ομάδα ενα φορτίο με εκρηκτικά και η άλλη πρεπει να το απωθήσει,οι παίκτες οφείλουν να συνεργαστούν για να το σπρώξουν πιο γρηγορα ολοι μαζί,οι αμυνόμενοι πρέπει μεσα σε ενα χρονικό διάστημα να το απωθήσουν σπρώχνοντας το πίσω ή να αποτρέψουν την μετάβαση του απο τους επιτηθλεμενους σε σημεία κλειδιά πανω στο χάρτη.Για να γίνει πετυχημένη μια επίθεση ή άμυνα δέν θα οφελήσει την ομάδα να πάει το Tank(ο βαρύς οπλισμός) πυρ κατα βούληση αλλα να παρέχει προστασία με την ασπίδα του,αλλος παίκτης να προσφέρει “ζωή¨σε οσους το εχουν ανάγκη και να καλύπει με πυρά τους συμπαίκτες του ( support).

    Το Gameplay

    Ομαδικό παιχνίδι Βολών, ο στόχος δέν είναι απλώς να φάτε λάχανο τους αντιπάλους αλλά να προοδεύσετε με την ομάδα σας μέσω των δυο βασικών τύπων παιχνιδιών που το παιχνίδι παρέχει.
    1. Siege:
      Τεσερεις φάσεις του παιχνιδιού μία νίκη για κάθε μέρος που ολοκληρώνεται στις τέσσερεις. Πρώτος πόντος ,Οι επιτιθέμενοι πρέπει να κυριαρχήσουν σε έναν χώρο (να γεμίσει ο μετρητής ) προκειμένου να εμφανιστεί ενα βαγόνι γεμάτο εκρηκτικά οι αμυνόμενοι πρέπει μέχρι να τελειώσει ο χρόνος να αποτρέψουν την αντίπαλη ομάδα να γεμίσει τον μετρητή.
      Δεύτερος πόντος είναι η συνοδεία του βαγονιού στην αντίπαλη βαση,οι αμυνόμενοι πρέπει να σπρώξουν πίσω το βαγόνι(Push) ,οταν λήξει ο χρνόνος και το βαγόνι δεν φτασει τον προορισμό τότε κερδίζουν.Σε περίπτωση που περάσει ο χρόνος των 3 λεπτών που εχει η ομάδα της επίθεση ,οι αμυνόμενοι κερδίζουν τον πόντο και ξανα οι επιτιθέμενοι πρέπει να κατακτήσουν την πρώτη βάση για να πάρουν τον πόντο.Αν όμως γυρω απο το βαγόνι υπάρχουν ατομα της επιτιθέμενης πλευράς οταν ο χρόνος λήξει τότε υπάρχει μια παράταση της φάσης μέχρι να φτάσει το βαγόνι στην αντίπαλη βάση,αν όμως δέν υπάρχει κανένας επιτιθέμενος κοντά στο βαγόνι κατα τη διαρκεια της παράτασης και οι αμυνόμενοι ειναι γύρω τότε κερδίζουν τον πόντο και πρεπει απο την αρχη να βγει το βαγονι και να το μεταφέρουν στην αντίπαλη βάση για να πάρουν αντίστοιχα τους πόντους απο κάθε φάση,μέχρι να φτάσουν στους 4 και να κερδίσει μια απο τις δυο ομάδες.Αν η ομάδα που επιτεθείτε κερδίσει δυο φάσεις ,και μετά την επανάληψη της διαδικασίας ξανακερδίσει την πρώη φάση(3ος πόντος) αλλα χάσει κατά την μεταφορά του φορτίου σε περίπτωση ισσοπαλίας ο τέταρτος πόντος θα δωθεί μόνο με την κατάκτηση ενός σημείου στο χάρτη(εκει οπου το βαγόνι εμφανίζεται) είτε με την μεταφορά του στην αντίπαλη βάση

  • Payload:
    Σε αυτο τον τύπο παιχνιδιού,οι ομάδες πρεπει αντίστοιχα να σρπώξουν το ενα βαγονι που εμφανιζεται ,στην αντίπαλη βάση μέσα σε 7 λεπτά.Δύο γύροι καθορίζουν τον νικητή.

    Αμα μέσα στο χρόνο των επτά λεπτών το βαγόνι δεν φτάσει μια απο τις δύο βάσεις,νικήτρια ομάδα είναι αυτή οπου το έσπρωξε τα περισσότερα μέτρα.Τοτε επερχεται αλλαγή θέσης,οι επιτιθέμενοι γίνονται αμυνόμενοι και το αντίστροφο και αρχίζει ο δέυτερος γύρος,πάλι με τις ίδιες προυποθέσεις για την νίκη αλλά σε περίπτωση που και στον πρώτο γύρο αλλα και στον δέυτερο και οι δυο ομάδες επιτυχώς συνοδευσαν το βαγόνι στην αντίπαλη βάση νικητήρια ομάδα του δέυτερου γύρου είναι αυτή που το κατάφερε στον λιγότερο χρόνο.

    Ranked Match:Υπάρχουν και οι αγώνες κατάταξης (Payload και Siege) άλλα για να μπεί σε αυτη την κατηγορία ο παίκτης/παίκτρια θα πρέπει πρώτα να έχει φτάσει κάθε έναν χαρακτήρα απο κάθε κατηγορία στο 12 επίπεδο ,προκειμένου να εχει αφιερώσει αρκετό χρόνο για να μάθει να χειρίζεται οποιοδήποτε ρόλο του δοθεί στην ομάδα αποτελεσματικά

  • Champions:

    Οι χαρακτήρες έχουν τους βασικούς ρόλους τους,Πρώτη γραμμή,Επίθεση,Υποστήριξη και Επίθεση απο Απόσταση(First Line,Damage,Support,Range) Οι βασικού χαρακτήρες που ξεκινά κάθε νεοφερμένος παίκτης είναι ένας απο κάθε κατηγορία.Καθε χαρακτήρας έχει μια σειρά απο κάρτες,αυτές προσφέρουν στον κάθε χαρακτήρα τροποποιησεις για τις επθιέσεις και τις άμυνές του,κάθε Γέμισμα(Loadout) ολοι ξεκινάνε με το βασικό,κάθε Loadout πρέπει να αποτελείτε απο πέντε κάρτες,κάθε κάρτα ανάλογα με το πόσο σπάνια είναι(το χρώμα του διαμαντιού στην κορυφή) εχει και ενα ανάλογο κόστος,κάθε παίκτης μπορει να κάνει συνδιασμούς καρτών μέχρι το συνολικο κόστος να φτάσει τις 12 μονάδες και οι κάρτες να είναι πέντε.Οι κατηγορίες των καρτών αφορούν την πρώτη ικανότητα,την δέυτερη ,την πανωπλία και την άμυνα,με αυτούς τους συνδιασμούς φτιάχνεται τον χαρακτήρα στα μέτρα σας.Επίσης με τον απαραίτητο χρυσό 12000 μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας σετ καρτών(4 κάρτες).

    Stats Don't Lie

    Παραφράζοντας την έκφραση του Rasheed Wallace “Ball Don't Lie”,αυτή είναι και η νοοτροπία που το παιχνίδι θέλει να εντρυφήσει στον παίκτη,όλοι παίζαμε παιχνίδια και θέλαμε να είμαστε στην ομάδα των νικητών αλλα επίσης μας ενδιέφερε το K/D ratio,η αναλογία πόσων ατόμων σκοτώσαμε στον εικονικό πεδίο μάχης και πόσες φορές κάναμε re-spawn(τις περισσότερες φορές περιμένοντας κάποια δευτερόλεπτα ,κατηγορώντας οτι ο/η αντίπαλος ήταν hacker αλλα καθώς ωριμάσαμε σαν gamers αρχίσαμε να κατηγορούμε το Lag).Ολοι οι παίκτες κοιτάμε να έχουμε περισσότερα Kills απο Deaths ,ακόμα και άν “κερδίζαμε” το Kill ή μας το “κλέβανε”,άλλα παιχνίδια προσπαθούσανε να μειώσουν αυτή την “αδικία” βάζοντας στον πίνακα κατηγοριών την βοήθεια ( Assists) που θα πετύχεναι ένας παίκτης αν έκανε στον εχθρο το damage που θα τον σκότωνε άλλα ήταν λιγότερο του συμπαίκτη του ή τπ αντίστροφο,έτσι κάπως μετριάστηκε .
    Το Paladins όπως και άλλα παρόμοια Team Based Shooter's αλλάζουν τα δεδομένα,πιά δέν καταγράφεται ως Kill εκτός και άν έγινε μόνο απο τον παίκτη,δηλαδή κανένας άλλος συμπαίκτης δέν έριξε πυρ πανω στο θύμα σας,αυτό είναι το Solo Kill(οπως λεει και το όνομά του).Σε περίπτωση που κάποιος άλλος πυροβολήσει τον στόχο σας ή εσεις μπείτε να ρίξετε την “χαριστική” βολή ή να αδιασετε τον ¨χαριστικό” γεμιστήρα τότε αυτή η κίνηση κατγράφεται στα στατιστικά σας ώς εξολόθρευση Elimination ,με λίγα λόγια είτε το κάνετε τελείως μόνοι σας είτε απλως εξολοθρεύεται αντιπάλους. Δημιουργώντας ένα πνεύμα συνεργασίας,μαζί τους “φάγαμε”.
    Το Paladins είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι με παρέα είτε ακόμα και με αγνώστους.Συνεργασία για την νίκη,γαλουχώντας έτσι μια νέα γενιά  παικτών που δίνουν έμφαση στην ομαδικότητα και όχι στον ατομικισμό.Ελαφρύ παιχνίδι χωρίς πολλές απαιτήσεις ,καλό για την online (Steam or not) συλλογή σας.
    Λουκάς Σκουρολιάκος.
    Paladins
    • Σχόλια
    • Συνδέσεις
    Κορυφή