ΝΕΑ

    Athens Games Festival 2017

    AthensGamesFestival

    Στο  εκθεσιακό κέντρο Helepxo στο Μαρούσι, απο τίς 11π.μ , 28 και 29  Οκτωβρίου  άνοιξαν για πρώτη φορά οι πύλες της έκθεσης με θέμα τα videogames.
    Καινοτομώντας  η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, έφερε στο προσκήνιο μια πλευρά των νέων τεχνολογιών με στόχο την προώθηση στην χώρα μας του είδους αυτού των παιχνιδιών. Προσκάλεσε λοιπόν, νέους και νέες για να προσεγγίσουν αυτόν τον γοητευτικό κόσμο. Και ήταν πολλοί εκεί. Και από την Ελλάδα και από το εξωτερικό.  Είτε ο ενδιαφερόμενος  ήταν απλός  λάτρης της συγκεκριμένης τέχνης είτε επαγγελματίας του χώρου.

    Μετά την εισηγητική ομιλία του Γενικού Γραμματέα ενημέρωσης (Λευτέρης Κρέτσος), περιπλανηθήκαμε στον χώρο και συνομιλήσαμε με ενθουσιώδεις Game Devs απο μικρές και μεγάλες εταιρείες ,απο Ελλάδα και εξωτερικό.
    Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν οι ομιλίες απο ειδικούς στον χώρο και εταιρείες με πείρα, που ξέρουν τον συγκεκριμένο χώρο,όπως ο Maciej Binkowski, Game Designer απο την Techland,ο Mike Hines της Amazon . Ήταν εκεί ακόμα, η  Μαρίλη Μητροπούλου από  την Google, ο Κωνσταντίνος Σακελλαρίου απο την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και πολλοί άλλοι.Ολοι με ενδιαφέροντα θέματα με  τα οποία μπορούσε να έρθει σε επαφή,  και να εξερευνήσει ο επισκέπτης

    Στην έκθεση υπήρχαν ακόμη  χώροι ειδικά  διαμορφωμένοι, ώστε ο επισκέπτης να δοκιμάσει τους gaming σταθμούς της Battlenet,με πληθώρα online games.
    Επίσης μπορούσε να ακούσει μουσικά θέματα απο τα πρότζεκτ Game Art Collection ,με φετινή θεματολογία “The Superheroes of Greece” (/”Oι υπερ-ήρωες της Ελλάδας” ). Ακόμα, ο επισκέπτης μπορούσε να ταξιδέψει  με τους ήχους σε πεδία μάχης ή  θάλασσες ηρεμίας παρέα με το μεσογειακό τοπίο στα αυτιά και στο νού.
    Οι game enthusiasts ειχαν την ευκαιρία να ανατρέξουν στο παρελθόν gaming εμπειριών με την βοήθεια των RetroComputers. Η Battlenet  είχε στήσει κονσόλες από το πρόσφατο και το όχι τόσο πρόσφατο παρελθόν. Υπήρχαν λοιπόν, κονσόλες Amiga, AtariSnes, GameCubePSP, Ps One, Ps 2, «για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι»!.
    01
    Nintendo 64
    02
    Sega Genesis
    03
    Commodore 64
    Συνομιλήσαμε λοιπόν  με δημιουργούς παιχνιδιών που είχαν εμπειρία ετών στον χώρο όπως ο Θανάσης Τριανταφύλλου της Icehole Games αλλα καί νεοφερμένους όπου έκαναν το πάθος τους για παιχνίδια πράξη,όπως ο Μάξιμος Μαλεβίτης(Πανεπιστήμιο Πειραιά) στα πλαίσια της Διπλωματικής του εργασίας.
    Είναι πολλές οι ιδέες και τα πρόσωπα που θελω να αναφέρω,ενδεικτικά θα μείνω λίγο παραπάνω στην δουλειά του Μάξιμου και το Hyelight system. Όπως ο ίδιος  μου το περιέγραψε:
    «Το Hyelight system είναι μία μεθοδολογία για την σχεδίαση των καμπυλών δυσκολίας σε single player games σχεδιασμένη με στόχο την διατήρηση των παικτών σε κατάσταση "flow" (;όπως το αναφέρει στην θεωρία του και ο ψυχολόγος Mihaly Csikszentmihalyi).
    04
    Η μεθοδολογία αυτή έχει σχεδιαστεί με στόχο την δραστική μείωση των αρνητικών στοιχείων της επιλογής δυσκολίας (difficulty choice mechanisms) και της αυτοπροσαρμοζόμενης δυσκολίας(Dynamic Difficulty Adjustment). Αυτή η μεθοδολογία δοκιμάστηκε σε 3 διαφορετικά περιβάλλοντα με διαφορετικές ομάδες χρηστών και αποδείχθηκε ότι λειτουργεί. Έχει την ευεληξία ότι μπορεί να χρησημοποιηθεί στην σχεδίαση οποιουδήποτε single player game. Στο Athens games festival παρουσιάστηκε το "proof of concept" της θεωρίας αυτής, δηλαδή ένα από τα παιχνίδια που χρησημοποιήθηκαν για την απόδειξη της θεωρίας».

    Παίξαμε ακόμα  το Heroes of Athens ,το παιχνίδι που αξιοποίησε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης για την προώθηση του Athens Games Festival και συναντήσαμε την ομάδα της Happyland ΕΝΤΕΡΤΑΙΝΜΕΝΤ,την Βασιλική και τον Μαρίνο. Εκεί είδαμε από κοντά  ένα δείγμα του Go Heroes: Prometheus.
    Βρεθήκαμε σε όλα τα booths και ακούσαμε τους devs να μιλούν για την εμπειρία τους και για το πώς κάνουν το πάθος τους πραγματικότητα. Η  προσωπική ενασχόληση με κάτι που αγαπάς οταν το κυνηγάς αποδίδει,το γνωστικό βάθρο σου δεν είναι ανάγκη να περιορίζεται (αποκλειστικά) στο σκληρό προγραμματισμό. Όρεξη  πρέπει να υπάρχει για αποδοχή νέας γνώσης και ενασχόληση ,στο διαδίκτυο. Υπάρχουν άλλωστε  πολλά μέρη για  να μάθει και να προχωρήσει κάποιος ή κάποια  στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών.
     Εν κατακλείδι, ήταν μία μοναδική εμπειρία, για κάθε λάτρη της συγκεκριμένης τέχνης. Ευχόμαστε στο άμεσο μέλλον,  με νέες ιδέες και δημιουργηκότητα να φιλοξενήσουμε στην χώρα μας ανάλογες εκθέσεις και δραστηριότητες.
    05
    06
    07
    08
    09














    Athens Games Festival 2017
    • Σχόλια
    • Συνδέσεις
    Κορυφή